Obchodní manažer / asistent RP (reklamní předměty a marketing) (OZP) / Obchodní referenti
Firma | Scenario s.r.o. |
---|---|
Úvazek | HPP, Zkrácený úvazek |
Mzda | 20 000 Kč až 40 000 Kč |
Popis nabídky práce:
Obchodník pro firemní zákazníky
Společnost Scenario s.r.o. se řadí k TOP společnostem na trhu v oblasti informačních technologií s přibližně 40ti zaměstnanci. Svými produkty a službami pokrývá území celé ČR a slaví 10 let svého působení. Právě nyní rozšiřujeme obchodní tým o další kolegy, kteří budou mít na starost své portfolio klientů jak stávajících, tak i nových. Zákazníci jsou výhradně komerční firmy, státní správa a samospráva.
Pro lidi, kteří nehledají stereotyp a chtějí být kreativní a svobodní k cestě za svým úspěchem nabízíme tzv. "Svobodu v práci" - zaměstnanec může rozhodovat o tom, kde, kdy, s kým a na jakém projektu budou pracovat, pokud to pro výkon dané profese bude účelné.
Co budete mít na starost:
- Péči o svěřené portfolio zákazníků bude tvořit podstatnou část náplně práce. Doplněno o menší část věnovanou vyhledávání nových obchodních příležitostí.
- Denní telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky. Zjišťování jejich potřeb, ověřování spokojenosti s již dodanými produkty i představení nových produktů a služeb. Za sebou budete mít tým produktových manažerů, kteří pro Vás budou připravovat nabídky a realizovat objednávky, včetně produktové podpory. Tj. Vaše znalost IT není nutnou podmínkou.
Co byste měli umět, aby jste byli úspěšní?:
- Prozákaznické cítění
- Orientaci na výsledek
- Chuť učit se novým věcem
- Dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Komunikační dovednosti
- Pozitivní přístup
- "Mít ambiciózní cíl, je důležité. Výsledky se dříve či později dostaví
Co nabízíme?:
- Zajímavý plat a bonusy/provize na základě motivační složky
- Vstřícný kolektiv kolegů se smyslem pro humor
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Flexibilní pracovní dobu
- Pracovní dny pondělí až pátek
- Volné víkendy a svátky
- Po nástupu zaškolení formou výukových materiálů (včetně video návodů) s podporou zkušených kolegů (Adaptační program)
- Pravidelná školení a možnost dalšího vzdělávání
- Mobil a PC či notebook i k soukromému použití
- Sick days
- Po zapracování možnost Home Office
- Firemní a týmové akce
- Výbornou italskou kávu
- Výborná dostupnost MHD a možnost parkování
- Úvazek 30-40 hodin týdně
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na [email protected]. Určitě Vás budeme kontaktovat.
Těší se Vás budoucí kolegové.
Společnost Scenario s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost Scenario s.r.o., zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Požadujeme:
jazykové znalosti: |
|
minimální požadované vzdělání: | úplné střední všeobecné vzdělání s maturitou (gymnázium) |
Nabízíme:
adresa pracoviště: | Pohraniční 1435/86, Ostrava, 70300, Česko |
mzda, plat (hrubý): | 20 000 Kč až 40 000 Kč - kolik je to čistého? Výpočet čisté mzdy 2024 ZDE |
typ pracovního úvazku: | HPP, Zkrácený úvazek |
směny: | jednosměnný provoz |
datum nástupu: | 02. 05. 2024 |
benefity a pracovní výhody: |
|
Další důležité informace o nabídce práce:
jméno zaměstnavatele: | Scenario s.r.o., IČ: 29462177 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 17. 04. 2024 |
práce je vhodná pro: |
|
Podobné nabídky práce:
- Práce Ostrava
- Práce v Scenario s.r.o.
- Práce Administrativa
- Práce Asistent (v administrativě)
- Práce Marketing, Reklama a média, PR
- Práce Asistent v médiích, reklamě a PR
- Práce Marketingový manažer
- Práce Prodej a obchod
- Práce Obchodní manažer
- Práce Obchodní referent, Obchodní asistentka
- Práce Obchodní zástupce, Account manager
- Práce Práce z domova
- Práce Práce z domova Na PC
- Práce Asistent, Asistentka (obecné)
- Práce Manažer, Manažerka (obecné)
- Práce Administrativa v Ostravě
- Práce Marketing, Reklama a média, PR v Ostravě
- Práce Prodej a obchod v Ostravě
- Práce Obchodní manažer v Ostravě
- Práce Obchodní referent, Obchodní asistentka v Ostravě
- Práce Obchodní zástupce, Account manager v Ostravě
- Práce Asistent (v administrativě) v Ostravě
- Práce Marketingový manažer v Ostravě
- Práce Práce z domova v Ostravě
- Práce Administrativa v Moravskoslezském kraji
- Práce Marketing, Reklama a média, PR v Moravskoslezském kraji
- Práce Prodej a obchod v Moravskoslezském kraji
- Práce Obchodní manažer v Moravskoslezském kraji
- Práce Obchodní referent, Obchodní asistentka v Moravskoslezském kraji
- Práce Obchodní zástupce, Account manager v Moravskoslezském kraji
Kontakty pro odpověď na inzerát
kontaktní osoba: | Čestmír Černý |
e-mail: | [email protected] |
Často kladené otázky k této nabídce práce
1️⃣ NABÍZÍME:
Jaké podmínky nabízí firma Scenario u této nabídky práce >> Nabízená mzda (hrubého): 20 000 Kč až 40 000 Kč ; Benefity a výhody: Jiné výhody: sick days, Mobil a PC nebo notebook i k soukromému použití, aj., ; Pracovní úvazek: HPP, Částečný úvazek ; Typ směn: jednosměnný provoz ; Adresa práce: Pohraniční 1435/86, Ostrava, 70300, Česko ; Nástup: 02. 05. 2024 ;
2️⃣ Jak se o práci přihlásit?
Tato nabídka práce má uvedenu pouze kontaktní emailovou adresu. Firmě můžete tedy odpovědět pouze emailem (případně si pozorně přečtěte popis nabídky práce, kde lze výjimečně telefonní číslo najít i když nebylo vyplněno u konktaktních informací). Klikněte na tlačítko Odpovědět ZDE a kontaktní email se vám zobrazí.
Abyste zvýšili své šance, doporučujeme poslat rovnou (nebo později až od personalisty/tky dostanete kontaktní email) CV ve formátu PDF, nebo DOCx a kontaktní údaje na vás. Pokud do žádosti o práci uvedete i svou motivaci proč chcete na dané pozici pracovat a prokážete své zkušenosti a znalosti, tak si velmi pomůžete.